layout

Monday, March 7, 2011

Siapakah kamu dihatiku......
Tak perlu lg di soal,x usah lagi ditanya kamu adalah satu2nya lelaki yg aku cinta dan sayangi selagi hayat aku....kamu adalah cinta matiku,aku sangat2 mencinta kamu sayang...setelah pelbagai halangan dan rintangan yg kita tempuhi bersama menguatkan lg cinta kita ber2..sesungguhnya aku sngat mencinta kamu...
Terima kasih Sayang,kerana kamu sgt sabar menlayan kerenah aku,kamu tidak pernah jemu menlayan kerenah aku yg adakalanya melampau....terima kasih syg..kerana kamu jga telah menerima aku seadanya...aku sgt2 bersyukur mengenali drmu,,TERIMA KASIH SYG...
 YA ALLAH AKU BERSYUKUR PADAMU KERNA KAU TELAH MENANUGERAH DIA KDP KU....REDHAILAH HUBUNGAN CINTA KAMI KEARAH YG KAU BERKATI
  ZAINAL SALAHUDDIN I LOVE U SO MUCH SAYANG


No comments:

Post a Comment